Ik help je graag via de klantenservice. Waar kan ik je mee helpen? Selecteer hieronder een onderwerp waar je vraag over gaat. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen (berichten van donderdag zouden dus op zijn laatst op maandagavond beantwoord kunnen worden).

Waar gaat je vraag over?

Lukt het niet om het product te kopen? Neem dan direct contact op door onderstaand formulier in te vullen. Soms is er een storing met een betaalsysteem. In geval van iDEAL check je hier de actuele beschikbaarheid per bank. Als je uit België komt, kan je betalen met Mistercash/Bancontact of machtiging. Bij machtiging hoef je alleen je IBAN rekeningnummer in te vullen en dan krijg je direct toegang tot het product.

    * Alle velden zijn verplicht. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.
    Wat als het al lang geleden is dat we uit elkaar zijn gegaan? Is het dan te laat? Het zal inderdaad meer werk kosten (ik wil niet liegen), maar je situatie is ZEKER niet hopeloos. Als de relatie net beëindigd is (drie maanden of minder) is de slagingskans inderdaad hoger, maar de technieken in de "Ex Terug Methode" hebben bewezen dat ze ook succesvol zijn na vele maanden. Wat als ik een ‘langeafstandsrelatie’ had? Maak je niet druk. Het grootste gedeelte van wat ik je leer is onafhankelijk van de afstand tussen jullie. Ten slotte hebben we het hier over psychologische technieken.
    In uitzonderlijke gevallen is de klant niet in staat het product te downloaden door uiteenlopende technische redenen. Hieronder kun je het product nogmaals downloaden. Vul hieronder op nieuwe je referentienummer en datum van aankoop in om nogmaals het product te kunnen downloaden.
    Product nogmaals downloaden (zoek in je inbox op de term 'referentienummer' om in de aankoopmail met de titel 'Uw bestelling + download instructies' dit nummer te vinden) I- (net onder het 'referentienummer' in de email 'Uw bestelling + download instructies' staat de aankoop datum) (dd-mm-jjjj)
    Veel leesplezier! Lukt het downloaden toch niet? Vul dan het formulier in bij overige vragen.
    Download instructies voor het ebook + bonussen:
    1. Vul je voornaam en e-mail in op de bedanktpagina
    2. Wacht op de bevestigmail (deze ontvang je direct of na enkele minuten)
    3. Klik op de blauwe bevestig link in de ontvangen e-mail
    4. Download per product het PDF bestand op de downloadpagina
    Hoe open ik een PDF bestand?
    • Microsoft toestellen: met Adobe Acrobat Reader (meestal al geïnstalleerd)
    • Android toestellen: met de app Aldiko
    • Apple toestellen: met de app iBooks
    • E-reader: zet de bestanden op je e-reader via USB
    Veel leesplezier! Was deze informatie nuttig? Ja / Nee
    Nadat je het product aangeschaft hebt, en je hebt gekozen voor de extra video bonus, Krijg je een e-mail van de afzender 'Edwin Edinga' en met de titel 'Uw inloggegevens'. Hierin staat de inlog url, je gebruikersnaam (gelijk aan het e-mailadres waarmee je gekocht hebt) en je wachtwoord. De inlogpagina is in ieder geval altijd: exterug.nl/login/ Ik heb geen inloggegevens ontvangen In uitzonderlijke gevallen heeft een klant geen inloggegevens ontvangen door uiteenlopende technische redenen. Vul het contactformulier onderaan deze pagina in, zodat de klantenservice handmatig je account kan aanmaken. Ik heb wel inloggegevens maar ik kan de video's niet zien Vul het contactformulier onderaan deze pagina in, zodat de klantenservice de rechten van je account kan uitbreiden zodat je de video's wel kunt zien. Na het inloggen zie ik niet direct de video's Het probleem kan zijn dat je na inloggen naar de verkeerde pagina bent gestuurd. Klik dan op de link die in het bovenste blok aan de rechterkant van de site staat, net onder het menu. Ik ben mijn wachtwoord vergeten Ga naar de 'wachtwoord kwijt' pagina. Vul daar je e-mailadres in waarmee je het product aangeschaft hebt. Je ontvangt daarna een e-mail om je wachtwoord te resetten. Klik op de link in de e-mail en kies dan je nieuwe wachtwoord. Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer Je gebruikersnaam is altijd het e-mailadres waarmee je het product aangeschaft hebt. Kom je er toch niet uit met de beantwoorde vragen hierboven? Vul dan onderstaand contactformulier in:
    In iedere nieuwsbrief die u ontvangt staat helemaal onderaan een tekstlink met de tekst "Klik hier als je je wilt uitschrijven of je e-mailadres wilt veranderen" en een tekstlink met de tekst “Unsubscribe”. Klik op één van deze links en selecteer op de volgende pagina voor welke lijst (of lijsten) u voor zich wilt uitschrijven en klik op de groene knop. Op dezelfde pagina kunt u ook uw e-mailadres wijzigen. Een uitschrijflink onderaan iedere nieuwsbrief is wettelijk verplicht en conform het anti-spam beleid van de OPTA. Was deze informatie nuttig? Ja / Nee
    Alhowel ik geïnteresseerd ben in persoonlijke verhalen en ervaringen, krijg ik helaas zo veel e-mails binnen over specifieke situaties dat het voor mij niet meer mogelijk is om individueel in te gaan op vragen. Ik raad je aan om mijn blog exterug.nl te bekijken of mijn ebook Ex Terug Methode aan te schaffen. In het ebook heb ik zoveel mogelijk scenario's beschreven bij beëindiging van een relatie. De kans is dus heel groot dat jou situatie ook precies in mijn ebook omschreven staat, waarbij ik je exact vertel wat je in die situatie het beste kunt doen.
    Helaas krijg ik zo veel e-mails binnen over specifieke situaties dat het voor mij niet meer mogelijk is om individueel in te gaan op alle vragen. Ik raad je aan om mijn blog exterug.nl te bekijken of mijn ebook Ex Terug Methode aan te schaffen. In het ebook heb ik zoveel mogelijk scenario's beschreven bij beëindiging van een relatie. De kans is dus heel groot dat jou situatie ook precies in mijn ebook omschreven staat, waarbij ik je exact vertel wat je in die situatie het beste kunt doen.
    Dit formulier is uitsluitend bedoeld voor journalisten die werken voor TV, radio, kranten, magazines etc.

      * Alle velden zijn verplicht. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen. Dit formulier is ALLEEN bedoeld voor mensen als journalisten die iets willen vragen of publiceren met betrekking tot tijdschriften, televisie of radio.
      Elke dag streven wij er naar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden naar tevredenheid van onze klanten. In geval van een klacht, vul dan onderstaand formulier in. Zodra je klacht is ontvangen, ontvang je direct een ontvangstbevestiging. Je krijgt daarbij binnen 5 werkdagen reactie via de e-mail.

        * Alle velden zijn verplicht. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.
        Met het referentienummer kunnen we je aankoop (sneller) terugvinden in ons betaalsysteem. Het referentienummer (beginnend met hoofdletter ‘i’) staat vermeld onderaan de aankoop mail (met titel ‘Uw bestelling + download instructies’), op het factuur en in het geval van een afschrift als ‘Machtiging ID’ of ‘Kenmerk Machtiging’. Om je referentienummer snel te vinden, zoek in je inbox op de term ‘referentienummer’ (zonder aanhalingstekens). Was deze informatie nuttig? Ja / Nee
        Jammer om te zien dat je je lidmaatschap wilt stopzetten. In dit video lidmaatschap krijg je waardevolle tips en een concreet stappenplan om je doelen te bereiken. Bij de aankoop heb je een mail met de titel "Uw inloggevens" gekregen waar je inloggegevens in staan (zoek op 'uw inlogggevens' in je inbox om de mail te vinden). Na inloggen kun je direct de video’s bekijken. Wil je je lidmaatschap toch stopzetten? Vul dan hieronder je referentienummer en de datum van aankoop in klik op ‘Afmelden’.
        Afmelden lidmaatschap (zoek in je inbox op de term 'referentienummer' om in de aankoopmail met de titel 'Uw bestelling + download instructies' dit nummer te vinden of vind dit nummer op je afschrift als Machtiging ID of Kenmerk Machtiging) I- (net onder het 'referentienummer' in de email 'Uw bestelling + download instructies' staat de aankoop datum) (dd-mm-jjjj) (je krijgt een bevestiging van je afmelding per mail) Let op: je krijgt een bevestiging van je afmelding via het opgegeven e-mailadres.

        Klik hieronder op 'Status opvragen' om te zien of je abonnement nog actief is of reeds stopgezet is.

        * Verplichte velden.
        Vul onderstaand contactformulier in als je andere vragen hebt dan in het keuzemenu staan. LET OP: Helaas kan ik niet ingaan op specifieke situaties via de mail. Het is voor mij onmogelijk geworden om persoonlijk advies te geven aangezien ik veel e-mails binnen krijg met specifieke situaties. Ik raad je aan om mijn blog exterug.nl te bekijken of mijn ebook Ex Terug Methode aan te schaffen. In het ebook heb ik zoveel mogelijk scenario's beschreven bij beëindiging van een relatie. De kans is dus heel groot dat jou situatie ook precies in mijn ebook omschreven staat, waarbij ik je exact vertel wat je in die situatie het beste kunt doen.

          * Alle velden zijn verplicht. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.
          -- Bedrijfsgegevens: Edwin Edinga Advies Zekeringstraat 17A Amsterdam Kvk nummer: 65955676 Btw-nummer: NL861475859B01 E-mail: [email protected] (vermeld je referentienummer bij een vraag over een aankoop) Tel: 0628978698 * Gelieve het contactformulier te gebruiken